این بخش برای پذیرندگانی که حساب آنها تجاری شده است، قابل مشاهده می باشد. کافیست به بخش "تنظیمات" و سپس "تغییر شماره همراه" در پنل کاربری مراجعه و شماره همراه جدید را دوبار وارد نمایید. اکنون بر روی "توکن" کلیک کرده و کد دریافت شده را در محل مربوطه وارد نمایید. در پایان بر روی دکمه "ثبت تغییرات" کلیک نمایید. در صورت نیاز به وارد نمودن شماره تلفن همراه دیگر، بعد از سه دقیقه قادر به انجام این کار خواهید بود.
آموزش و راهنما
تنظیمات اطلاع رسانی و پروفایل
تغییر شماره همراه
راهنمایی مفید بود؟
جواب سوالتان را پیدا نکردید؟