بدین منظور می بایست مراحل زیر را طی کنید:
- کلیک بر روی "کیف پول" در منوی سمت راست پنل کاربری.
- کلیک بر روی دکمه "ایجاد کیف شاپرکی" (در این مرحله با پیام "کیف پول به درستی ایجاد گردید" مواجه خواهید شد).
- سوئیچ بر روی کیف پول شاپرکی با کلیک بر روی کلمه ی "انتخاب" مقابل آن.
با انجام این مراحل کیف پول شاپرکی شما ایجاد و انتخاب شده است. برای ثبت درخواست درگاه بر روی کیف پول شاپرکی مراحل زیر را طی نمایید:
- کلیک بر روی "مدیریت درگاه" در منوی راست پنل کاربری.
- بارگذاری و ارسال مدارک جهت بروزرسانی برخی اطلاعات (اگر این بخش به شما نمایش داده شد، اطلاعات درخواستی را ارسال نموده و منتظر بمانید تا توسط همکاران ما بررسی و تایید گردد. پس از تایید، مجددا به این بخش مراجعه نمایید و اگر این بخش به شما نمایش داده نشد، مرحله 3 را انجام دهید).
- ثبت درخواست درگاه (توجه داشته باشید نام فارسی درگاه را به دقت وارد نمایید، چون در صفحه پرداخت نمایش داده خواهد شد، اگر تمایلی به نمایش نام درگاه خود در صفحه پرداخت ندارید، از طریق تیکت به پشتیبانی اطلاع دهید).
- بعد از تایید درخواست، کد API جدیدی در همین صفحه نشان داده می شود که می بایست آن را جایگزین API قبلی نمایید.
توجه 1: موجودی حساب، تراکنشها و تسویه حساب در همه کیف پول ها (چه عادی و چه شاپرکی) مجزا می باشد. برای مشاهده اطلاعات کیف پول موردنظر، بر روی کلمه "انتخاب" مقابل آن کیلک نموده و عملیات را تایید نمایید.
توجه 2: کیف پول های عادی و شاپرکی از هم مجزا شده است.
توجه 3: برای مشاهده اطلاعات کیف پول عادی، ابتدا باید به "مدیریت کیف پول" مراجعه کرده و بر روی دکمه "مشاهده کیف عادی" کلیک نمایید. سپس بر روی کلمه "انتخاب" مقابل کیف پول موردنظرتون کلیک نمایید. برای مشاهده مجدد کیف پولهای شاپرکی، همین کار را تکرار کنید در صورت نیاز به توضیحات بیشتر، از طریق بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.